loading...
ೋღღೋبزرگترین پاتوقೋღღೋ
yas30 بازدید : 417 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

قبل از خواب،
فقـط و فقــط به تــــو فکر میکنم،
به همه زندگیم؛ که تـــــو هستــــی...
و می دانم كه میخوابی،
و قبل از بسته شدن چشم هایت،
به همه چیز فكـــر میكنــــی
جـــٌــــز مـــن....!!


دوست دارم کسی مرا با تمام نقص هایم وتمام بدیهایم بخواهد...چون کسی که مرا آنطورکه میخواهدتغییربدهد وبعد بخواهد یک خودخواه است...فقط یک خودخواه..من همینم.



خدایا ...
کسی را که قسمـــت کس دیگریست، سر راهمان قرار نـــده !
تا شبهای دلتنگیــش برای ما باشد ، و روزهای خوشــش برای دیـگری ...



درد یعنی چشمانت ...
درد یعنی منحنی های صورتت ...
درد یعنی چند قدمیه آغوشت ...
لعنتــــــــی من درد دارم ... درد تو ...
میفهــــــــــمی ... ؟؟؟؟



من شکستن نمیدانم ،
ولی هر کس از کنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود
دلم را، عهدش را ، غرورم را ، کمرم را..دلم را با نگاه سردش..و
کمرم را.. با رفتنش


ﻫﯿـــــــﺲ !
ﮐــــﻤﯽ ﺁﺭﺍﻣــــﺘـــﺮ ﺗﻨـــــﻬﺎ ﺷــــﻮ
ﺑﯽ ﺻـــــﺪﺍ ﺗــــﺮ ﺑـــﺸــــﮑــــﻦ
ﺁﻫــــﺴــــﺘــــﻪ ﺗـــﺮ ﺳﺮﺍﻏـــــﺶ ﺭﺍ ﺑﮕـــــﯿـــــﺮ
ﻣـــﻤــــﮑــﻦ ﺍﺳﺖ ﺑــــﯿـــﺪﺍﺭ ﺷــــﻮﺩ
ﻭﺟــــــــﺪﺍﻥ ﻧــــــﺪﺍﺷﺘــــــﻪ ﺍﺵ !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تبادل لینک رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چطوره؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 6,005
  • بازدید کلی : 33,593