loading...
ೋღღೋبزرگترین پاتوقೋღღೋ

yas30 بازدید : 39 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

با دوس دخترم پارک بودم ، بعد دیدم بابام داره زنگ میزنه

با صدای خوابالود گفتم: بلــــــــــــــه

گفت: سلام بابا کجایی ؟

با خمیازه گفتم: خونه خوابم چطور ؟

گفت: هیچی، داشتم رد میشدم دیدم یه ماشین دقیقا" مثل ماشین تو بغل پارک گذاشته بود نگران شدم، آخه از گلگیر تا در عقبُ زده بودن

من گفتم، نه بابا من خونه خوابم بای

بعد سریع دست طرفُ گرفتم دویدم سمت ماشین

همین که رسیدم دیدم بابام وایساده

هیچی دیگه معرفی کردم: بابا »»» دوس دخترم، دوس دخترم »»» بابام

الـآنم متواریم

دارم با گوشی از تو بقالیه بقله خونمون پست میزنم

کسی جایی واسه افطار داره ؟ :(((

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تبادل لینک رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چطوره؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 127
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 1,329
  • بازدید سال : 7,137
  • بازدید کلی : 34,725